Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Joy - 1 mars 2014 19:33

Jag vet i tusan om de inte va en nidblödning som kom idag!?
Mitt i dagen när jag varit och gjort "ettan" så var det brunt på papperet. Och som vi vet är ju brunt en gammal blödning. I praktiken är ju mina ärtor 8 dagar idag och får man en nidblödning så är inom spannet 6-10 dagar. Så det är inte helt omöjligt :)
Annars så fortsätter det ömma i både mage å bröst, känns väldigt positivt!

Av Joy - 1 mars 2014 06:31

Världens segaste vecka...
Vi var på et (embryo transfer) i måndags och det gick ju superbra. Så nu är man lycklig ruvare till två små ärtor :)

För varje ivf så det blivit någon sorts förändring, precis som man ska hitta bästa metoden just för mig.
* Ivf 1 - Gonal F, lutinus = minus
* Ivf 2 - Gonal F, lutinus, trombyl = minus
* Ivf 3 - Menopur, lutinus, trombyl = pluss som sen vart ett missfall
* Ivf 4 - Menopur, Crinon, trombyl, embryoglue =
Har även kommit överens med min läkare att fortsätta andvända crinon till vecka 8 om jag blir gravid då missfallet blev när jag slutade med lutinus.

Så här i början känns det inte så mycket, har lite molnvärk (känns ungefär som mensvärk) emellanåt. Vilket är väldigt positivt då ett eller båda troligen har fäst. Så nu hoppas jag att dom borrar in sig rejält och börjar växa.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards