Alla inlägg under februari 2014

Av Joy - 24 februari 2014 10:51

Efter en fruktansvärd lång helg ska jag äntligen bli ruvare till två embryon.
Av erfarenhet vet jag att ruvartiden är den värsta under hela ivf tiden.
Tre låååånga veckor av väntan innan man vet om den lille fastnat.
Sist så kunde jag inte hålla mig utan tjuvtestade på bim (beräknad icke mens) och fick ett vackert "Gravid 1-2 veckor" i fönstret.
Hoppas verkligen att den här gången är den sista och vi lyckas få en bebis !

Av Joy - 23 februari 2014 07:27

Lyckligt gift tjej som inte vill något annat än få barn. Jag och min man hade kämpat på i många år när vi tillslut tog tag i problemet och sökte hjälp. Efter två misslyckande ivf försök med gonal f så fick vi byta läkemedel till menopur vilket vart ett lyckodrag för oss. För första gången på 10 år så fick jag äntligen ett pluss på stickan!
Men säg den lycka som varar, i vecka 7 började jag blöda och missfall var ett faktum.
Nu är det ett år sedan vi gjorde första försöket och har använt upp våra gratisförsök på landstinget så vi har vänt oss till en privat klinik, betalat 60000.- och hoppas att det ska bli 4gången gilt :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards