Direktlänk till inlägg 23 februari 2014

De här är jag..,

Av Joy - 23 februari 2014 07:27

Lyckligt gift tjej som inte vill något annat än få barn. Jag och min man hade kämpat på i många år när vi tillslut tog tag i problemet och sökte hjälp. Efter två misslyckande ivf försök med gonal f så fick vi byta läkemedel till menopur vilket vart ett lyckodrag för oss. För första gången på 10 år så fick jag äntligen ett pluss på stickan!
Men säg den lycka som varar, i vecka 7 började jag blöda och missfall var ett faktum.
Nu är det ett år sedan vi gjorde första försöket och har använt upp våra gratisförsök på landstinget så vi har vänt oss till en privat klinik, betalat 60000.- och hoppas att det ska bli 4gången gilt :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joy - 13 maj 2014 20:38


Fy fasen vilken jobbig vecka det har varit. Jag som sett framemot kub och äntligen få se den lille en gång till fick ångra mig bittert. Glad i hågen anlände vi till special mödravården och fick träffa en supertrevlig läkare. Han mätte bebis till 6 ...

Av Joy - 2 maj 2014 16:57


Tjing, tjing! Äntligen har vi passerat 11+6 och går därmed in i vecka 13! Det känns sjukt overkligt! Men fruktansvärt bra :) Vi var till barnmorskan för inskrivning förra veckan och det var en stor besvikelse. Trodde att vi skulle få se knytet m...

Av Joy - 28 mars 2014 07:51

Fredag = Ledigdag, eller hur var det igentligen? Har kostat på mig lediga fredagar ett par veckor för jag är så förgjortat trött. Lyx, lyx, lyx... jag vet! Tur man har ett sånt jobb som man kan komma ifrån ibland utan att det gör något.   Man sli...

Av Joy - 21 mars 2014 11:04

TGIF för då är det ledigdag :) Det har varit gudomligt skönt att va ledig dom här sista tre fredagarna. Känns verkligen som man behöver all extratid man kan få för att vila. Ja, eller... Vila å vila, det blir snarare att försöka komma ikapp med hushå...

Av Joy - 17 mars 2014 18:54

Fick mig ett gott skratt i lördags när jag stod i bara bh framför spegeln. Det är nämligen så att mina bröst växt en aning sista tiden och numera är halva vårtgårdarna utanför bhkanten. Så det var bara att slänga på sig kläderna och fara och shoppa...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards